30 dec. 2010

Cine decide pana la urma cand se termina un an?

Astazi a fost ultima mea zi de lucru din anul calendaristic 2010...ajungand acasa am inceput sa ma gandesc la inevitabilele New Year's Resolutions pentru anul ce va urma...cum spunem mereu ca ne dorim un an mai bun...

In ceea ce ma priveste, in 2010 am sperat, am iubit, am suferit. Am scris, am muncit, am riscat - in dragoste si in plan profesional si social. Am si cazut, dar din fericire, de fiecare data m-am ridicat. Chiar si atunci cand m-am simtit invinsa! A fost, zic eu, un an extraordinar, nu bun! O cursa trepidanta de roller coasters, cand pe val, cand la vale, cu statii programate, dar si cu opriri imprevizibile, alunecoase. Fiecare "destinatie" si-a lasat insa cumva amprenta asupra mea. Da, un an e un drum lung, viu, accidentat...un drum pe care - cred eu - il putem masura in cate si mai cate trairi si simtiri....dar si in permanente redescoperiri!


N-am mimat o secunda, n-am facut figuratie, ci am jucat - bineinteles - in atac si in defensiva uneori mai toate "rolurile" pe care anul 2010 mi le-a scos in cale. N-au fost toate bune, stralucitoare, marete - ba, dimpotriva, adesea anevoioase, delicate, istovitoare. Dar important e ca fiecare rol a avut farmecul si savoarea lui si a insemnat o piesa existentiala, o veriga importanta in lantul evolutiei mele. 


Asta va urez si voua, celor care cititi aceste randuri, pentru anul 2011: la cat mai multe roluri!!! Fie bune, fie mai putin bune...si evident, pe langa aceasta urare, puterea de a le birui, de a le "duce" pe toate. Insa nu uitati sa va pastrati autenticitatea si acel "final touch" of the inner self. 


Iubesc aerul proaspat al inceputului de an!! Cand toti aliniati, asteptand TRECEREA, avem parca in mana cele 365 de zile. Momentul cand ne aliniem cu totii din nou la start: un nou an - un alt maraton cu obstacole...Sfatul meu: sa nu cautam sa-l controlam - e de prisos. :) Putem insa sa incercam sa scoatem ce e mai bun din el...Cum?
Munceste, iubeste, traieste cu toate motoarele turate la maxim. Uita de egoism, de ingamfare, de nepasare - pot compromite nu numai un an, ci chiar si o viata. Viata e lunga, e adevarat, insa anul e scurt...


Si in final, singura intrebare este: cum facem ponderea intre cele 365 de zile si ale noastre New Year Resolutions? :)